Termeni și condiții

Generalități

Accesarea site-ul www.jartie.ro, culegerea informațiilor și efectuarea unei Comenzi reprezintă acordul Cumpărătorului/Utilizatorului cu Termenii și Condițiile afișate pe acest site.
Toate informațiile de pe acest site sunt proprietatea S.C. Value Expert S.R.L. care își rezervă dreptul de a le modifica în orice moment, fără vreo notificare în prealabil a celor care îl folosesc.
Vânzător – S.C. VALUE EXPERT S.R.L cu sediul social în localitatea Racșa, nr. 324, jud. Satu Mare, CUI RO21877409, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J30/259/2012
Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică care își face un cont în site și efectuează o comandă.
Comandă – Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, prin telefon, sau prin email intenția sa de a achiziționa produsele afișate pe site.
Cont – secțiunea din Site (formată dintr-o adresă de e-mail, o parolă, numele/denumirea, număr de telefon, datele și adresele de livrare și facturare, comenzile efectuate) care permite Cumpărătorului transmiterea comenzilor.
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care navighează și culege informații de pe acest Site sau care se înregistrează pe acest Site prin finalizarea procesului de creare a contului, astfel, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și condiții.

Documente contractuale

Prin înregistrarea unei comenzi pe site sau prin transmiterea unei comenzi telefonice sau prin email, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare -telefonic, online sau email- prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Acceptarea comenzii de către Vânzator se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (email) sau verbală (telefonică) din partea Vânzatorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.
Factura emisă de către Vânzător constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare.
Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător

Răspundere

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula orice comandă care conține produse afișate pe site cu prețuri sau informații eronate cauzate de erori tehnice. De asemenea Vânzătorul va remedia orice fel de erori tehnice apărute pe site în privința afișării produselor.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prețul produselor afișate pe acest site fără preaviz.

Utilizarea produselor

Deși Vânzătorul pune la dispoziția Cumpărătorului cât mai multe informații despre produsele afișate pe acest site, nu poate garanta în totalitate caracterul complet al informațiilor.

Cum cumpăr

Identifică produsul pe care dorești să-l cumperi dintre cele afișate pe site. Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în partea stângă a ecranului. În pagina fiecărui produs găsești descrierea completă a produsului. Tot aici sunt afișate culorile și mărimile disponibile.

Dacă ai găsit un produs pe care dorești să-l achiziționezi, selectează mărimea și culoarea apoi adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului „Adaugă în coș”. În acest moment poți finaliza comanda sau poți să te întorci la cumpărături pentru a adăuga în coș mai multe produse. Poți adăuga în coș mai multe produse din categorii diferite.

După ce ai ales toate produsele pe care dorești să le achiziționezi, pentru a finaliza comanda mergi în coșul de cumpărături. Aici poți să revizuiești lista produselor selectare, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate după care treceți la pasul următor, finalizarea comenzii prin selectarea butonului „Continuă cu finalizarea comenzii”.

Dacă ești client nou, poți să te înregistrezi cu un e-mail valid și cu o parolă, folosind formularul special pe care îl va afișa site-ul sau poți să finalizezi comanda și fără cont.
Pentru finalizarea comenzii trebuie să adaugi o adresăde livrare (și una de facturare dacă este diferită). Dacă beneficiarul este o persoană juridică te rugăm să introduci și datele acesteia.

Următorul pas este alegelea modalității de plată: numerar la livrare sau online cu card. Pentru plata online cu card bancar validvei fi redirectionat către pagina PlatiOnline.

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța „Am citit și sunt de acord cu termeni și condițiile Jartie” înainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este accesarea butonului „Trimite comanda”, La scurt timp după trimiterea comenzii vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

Toate produsele afișate pe site se află în stoc. Cu toate acestea, datorită modificării foarte frecvente a stocurilor este posibil să comandați un produs care nu se mai află pe stoc deoarece între momentul în care a fost adăugat produsul în coșul de cumpărături și momentul în care este trimisă comanda spre validare, o altă persoană să fi cumpărat produsul înaintea ta. Pentru
orice informații îți stăm la dispoziție la numărul 0771157975 sau pe adresa de e-mail contact@jartie.ro

Livrarea

Livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României prin curier rapid pentru comenzile cu valoarea de minim 250 lei, dacă e vorba de o localitate care se afla în zona de acoperire a rețelei de curierat. Livrarea se face în maxim 48 de ore de la confirmarea telefonică a comenzii.
Dacă valoarea comenzii este mai mica de 250 lei, costul transportului este de 24 lei prin curierat rapid, dacă e vorba de o localitate care se afla în zona de acoperire a rețelei de curierat. Costurile de livrare în localitățile din afara rețelei de curierat vor fi calculate pentru fiecare caz în parte la cererea expresă a Cumpărătorului.
Livrările se efectuează de luni până vineri între orele 9.00 și 18.00.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a întârzia sau anula livrarea comenzilor primite în cazul în care intervin cazuri de forță majoră (catastrofe naturale, război, acte de terorism etc).

Metode de plată

Plata se poate efectua ramburs, la primirea coletului sau online, direct pe site, prin card bancar, serviciu furnizat de PlatiOnline.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmai dumneavoastră, în condiții de deplină siguranță. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (Inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs. ci le timite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al clientului plătitor ca JARTIE.

Politica de retur

Reclamațiile cu privire la neconcordanța dintre conținutul coletului (în cazul comenzilor) și factură sau aviz se acceptă numai în decurs de 48 de ore din momentul recepției produselor de către Cumpărător. Reclamațiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.
Reclamațiile vor fi transmise în scris Vânzătorului de către Cumpărător pe adresa de email: contact@jartie.ro
Nu se acceptă returul în cazul produselor cu ambalajul deteriorat din vina exclusiv a Cumpărătorului.
Dacă produsele comandate suferă deteriorări  exclusiv din vina Vânzătorului (ambalare neconformă etc) atunci Cumpărătorul poate returna produsele respective, dacă în prealabil notifică Vânzătorul prin imagini concludente (fotografii) despre starea deteriorată a produselor în momentul recepției acestora. În acest caz Vânzătorul va pune la dispoziția Cumpărătorului, în
mod gratuit și fără costuri suplimentare pentru acesta, produse similare.

Returul produselor se supune ordonanței OUG 34/2014, cu completările și modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Poți returna produsele, prin curier, după completarea formularului de retur . Costul transportului va fi suportat de către client.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nepurtat, fără pete sau rupturi și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Banii vor fi returnați în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online în maximum 14 zile calendaristice

Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in formularul de retur la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, preluarea va fi refuzată.

Dacă produsul  este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, îl vom reexpedia cumpărătorului, pe cheltuiala acestuia, fără a returna plata.

Datele cu caracter personal

În conformitate cu legislația în vigoare, S.C. VALUE EXPERT S.R.L. garantează confidențialitatea datelor personale introduse la efectuarea unei comenzi de pe acest site.

Aceste informații nu vor fi divulgate unei terțe părți, cu excepția acordului scris din partea Cumpărătorilor și condițiilor prevăzute de lege și vor fi folosite doar în următoarele scopuri: procesarea comenzilor, executarea contractului, livrarea comenzilor, abonarea la newsletter dar și pentru a trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

Politica de utilizare Cookie-uri

Un cookie HTTP sau un modul cookie este un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server. Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicații tipice sunt reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „coș de cumpărături”.

Aceste fisiere fac posibila recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.
Site-ul jartie.ro utilizează cookie-uri doar pentru salvarea în browserul clientului a datelor despre cont și comanda în curs.
Cookie-urile nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite funcționalități pentru utilizator. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Litigii

Orice neînțelegere apărută între Cumpărător și Vânzător care nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă va fi soluționată de către instanțele de judecată aflate pe teritoriul României.

Dispoziții finale

Utilizarea neconformă a produselor achiziționate de pe acest site se face pe riscul Cumpărătorului.
Imaginile produselor afișate pe acest site sunt cu titlu de prezentare, de aceea unele produse livrate spre Cumpărător pot diferi față de fotografiile din prezentare (culoare, formă, ambalaj) etc.